zondag 9 november 2008

Update Rijmreis

Afgelopen donderdag mocht ik de troostprijs van Rijmreis overhandigen aan Luuk Boone uit groep 7 van basisschool De Morgenster in Wierden. Luuk vond evenals 30 andere kinderen in Overijssel het Gouden Gedicht en maakte daarmee kans op toegangskaartjes voor de hele klas voor Walibi World in Flevoland. Die prijs ging helaas aan Luuk voorbij, maar hij won wel voor zijn hele school twee boekenpakketten. Hierin zaten alle bekroonde boeken van dit jaar.

Niet alleen Luuk was er blij mee, ook zijn klasgenootjes en juffen en meesters van zijn school.



Luuk(rechts) met op de achtergrond zijn klas. De foto is gemaakt door Harry Broeze, fotograaf van weekblad De Driehoek.

2 opmerkingen:

pretmetboeken zei

Hoi Hetty,

Eindelijk eindelijk weer eens bezig met 23dingen en warempel, 1 reactie! Eerst had ik absoluut niet door wie Hetty Theodora was.... 23dingen is tot nu toe "mijn ding" niet, maar zo'n onverwachte reactie is wel grappig.Ik zie dat jij al heel ver bent en zelf een prachtig blog hebt. Ik zie je vast wel weer op één of andere cursusdag!
Groetjes Erna

9 november 2008 6:26

Hetty Odenthal zei

Mijn eigen foto heb ik eraf gehaald en vervangen door deze prachtige van fotograaf Harry Broeze. Ik mocht de foto met toestemming op mijn blog zetten!