vrijdag 5 september 2008

Wielen, die al uitgevonden zijn

Kijk dat is nou handig als je niet de eerste groep bent, allerlei wielen zijn al uitgevonden door collega's. En waarom zouden we die opnieuw moeten uitvinden?
Klik hier voor meer gratis plaatjes

Nadat ik vanmorgen even lekker over de markt had gezworven, heb ik eens gekeken bij blogs van de vorige groep. Dat was erg leerzaam en kan ik iedereen aanbevelen.
Ik kwam een filmpje tegen van Annemarie hoe je je Blog kunt oppimpen. Ik had er erg veel aan. Dus Annemarie: Dank!

Leuk is natuurlijk altijd een blik te werpen in Blogs van anderen.
Heb die van onze begeleider gevonden.
Ziet er goed uit!
En van een collega uit Almelo!
Ik ontdekte een kraddelaar, die is overgegaan naar Twitter. Als dat maar goed gaat! Klik hier voor meer gratis plaatjes

En last but least die van de mama van Snorri!

Je kunt zelfs blogger van het jaar worden of zo goed zijn dat je een boek over je blog schrijft.
Heb uit nieuwsgierigheid laatst dit boek gelezen:


Het geeft je een kijkje in de wereld van de Bloggers en het leest als een chick-lit.
Zo en nu weekend!

5 opmerkingen:

Annemarie van Essen zei

En wat ziet het er al fleurig uit bij je! Super om te zien Theodora!
(enne... even onder ons ;): je hebt een hele leuke begeleider!)

Wie weet is twitter ook wel iets waar jij je uiteindelijk in kunt vinden. (enne.. kladderaar en ik twitteren ook wel met elkaar. Is ook bijzonder leuk)

Heel veel plezier!

Kirsten kladdert zei

Wow. Je hebt je weblog 'gepimpt'! Leuk, leuk, leuk!
En ja, Twitteren vind ik inderdaad ook erg leuk. Op dit moment is het voor mij zelfs een beetje een vervanging van het bloggen (domweg omdat het veel minder tijd kost), maar eigenlijk wil ik beide naast elkaar blijven doen. Hou mijn weblog dus ook maar in de gaten. Ik heb de jouwe al in mijn Netvibes staan... ;)

23yourmind zei

Je weblog ziet er super uit! Het enthousiasme spat er van af! Super hoe je er mee bezig bent! Stefan

Steenbreek zei

Wat ben jij al ver! Leuk om te lezen, ik kom hier vast nog wel eens kijken! Succes met de 23 dingen!

TienD zei

Kwam je tegen bij Tornado, die naam zou ook op jou van toepassing kunnen zijn met zo'n wervelende start!