donderdag 4 september 2008

Blog en Blues

Goh, ik houd wel van Blues, ik ga er vast nog eens over schrijven.
Heb het getoonde filmpje van vanmorgen nog eens op YouTube opgezocht.
Het duo kan zo in het Bluescafe Apeldoorn optreden. Daar kom ik zo nu en dan.

Heb geprobeerd labels toe te voegen aan mijn berichten, zodat alles over 1 onderwerp gemakkelijker te zoeken is. En ik heb via gadget abonnementslinks toegevoegd, zodat anderen zich op mijn blog kunnen abonneren.

Mijn volgende stap is mijzelf abonneren op blogs van collega's, vrienden en kennissen.

Wat ik tot nu toe erg handig vind aan dit bloggen en ook gmail (hier werk ik al een tijdje mee): je berichten worden tijdens het tikken automatisch opgeslagen.
Dit is echt uit de kunst! Klik hier voor meer gratis plaatjes

Ik ben in het verleden weleens wat kwijtgeraakt, omdat ik iets niet tijdig opsloeg.

Mijn dochter van 15 heeft aangeboden me te helpen met filmpjes e.d. Ontzettend lief, maar ik ga het eerst zelf proberen.....

1 opmerking:

Kirsten kladdert zei

Wow Theodora, wat een prachtig begin heb je al gemaakt met 23 Dingen.
Ik ga zeker een abonnement nemen op je spinsels. Mag wel he?