woensdag 10 september 2008

Aahh.....Enge Dingen

Het is bijna herfst en naast de leuke 23 Dingen zijn er toch ook wel Enge Dingen.

Gisterenavond in de keuken zag ik een grote dikke spin. Sinds ik in Indonesie ben geweest, ben ik wel wat gewend qua Enge Beesten. Maar toch, hij was errug groot.

Ik riep mijn kinderen erbij. Mijn dochter wilde er een foto van maken. Maar bij nader inzien vond ze het toch wel eng en slaakte gilletjes als "wat groot" en "zet hem buiten". Dood mocht ie niet, want ze is een dierenliefhebster.

Manlief toonde geen interesse en bleef achter zijn pc zitten. Ach ja, wat moet je met zo'n spin?

Broerlief zette het beest zonder blikken of blozen buiten.
Klik hier voor meer gratis plaatjes

Heb dus uiteindelijk geen foto..............

3 opmerkingen:

23yourmind zei

He Hetty, jammer dat je geen foto hebt... De kleinste spinnetjes zijn overigens meestal het gevaarlijkst. Dit jaar met vakantie paar keer oog in oog gestaan met een Redback Spider --> zijn amper twee centimeter maar dodelijk....
Stefan

Kirsten kladdert zei

Maar wel een enge spin op m'n scherm. Ieieiek! ;)

steenwijk23 zei

hee leuk zeg die bewegende beestjes zo!