maandag 6 oktober 2008

Vervolg Rijmreis

In bibliotheek Wierden werd vanmiddag druk gezocht naar een gedicht, met als enige aanwijzing: wordt op 6 oktober in bibliotheek Wierden verstopt. De meeste kinderen waren ervan overtuigd dat dit wel het Gouden Gedicht moest zijn. Om kwart over drie was het zover, de bibliotheek stroomde vol met kinderen van verschillende scholen. Een korte impressie:



Na een half uurtje werd het gedicht eindelijk gevonden in het Makkelijk Lezen Plein. De winnaar ging meteen naar de Rijmreissite en ja hoor, het was het Gouden Gedicht. Hoera!
"Mooie Woorden" van Koos Meinderts bleek het Gouden Gedicht te zijn.

 
Posted by Picasa
.
De trotse winnaar Luuk Boone (in het midden op de foto) van basisschool De Morgenster. Met zijn groep maakt Luuk kans op de provinciale hoofdprijs: toegangskaartjes voor de hele klas voor Walibi World in Flevoland! Van de bibliotheek kreeg Luuk het boek 'De snoepwinkel van Zevensloten' van Koos Meinderts, het kinderboekenweekgeschenk en een boekenbon.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk om die kids zo op zoek te zien! Ik zit relatief op een afstandje ... maar als ik dit dat zo die ... en zo links en recht de verhalen hoor ... en ook het kattekwaad (online belletje trek)... oh wat geniet ik dan!!!

Ik kan je vertellen ... aan de achterkant (het programmeerwerk zit ook de nodige creativiteit. Soms vind ik het wel eens jammer dat bijna niemand dat zien, maar als ik dan zo'n filmpje zie of een foto met het verhaal er bij... ach dan ben ik net zo gelukkig als dat iemand de humor in de source-code ziet.
Dank je wel Theadora, dank je wel... 't is heerlijk thuiskomen na een volleuybal training met jouw mailtje en je post!

Anoniem zei

Wat leuk om die kids zo op zoek te zien! Ik zit relatief op een afstandje ... maar als ik dit zo zie ... en zo links en rechts de verhalen hoor ... en ook het kattekwaad (online belletje trek)... oh wat geniet ik dan!!!

Ik kan je vertellen ... aan de achterkant (het programmeerwerk zit ook de nodige creativiteit. Soms vind ik het wel eens jammer dat bijna niemand dat ziet, maar als ik dan zo'n filmpje zie of een foto met het verhaal erbij... ach dan ben ik net zo gelukkig als dat iemand de humor in de source-code ziet.
Dank je wel Theadora, dank je wel... 't is heerlijk thuiskomen na een volleybal training met jouw mailtje en je post!

koetje zei

Hai Hetty,

hihi jij gaat net zo hard hoor. Je blog wordt fantastisch.

Wens je een fijn weekend en niet teveel bloemen buiten zetten he (grapje hoor)

Tot volgende week
Groetjes Ria

koetje zei

ow ja, en natuurlijk mag ik je nog wel, ondanks dat je niet van Marco Borsato houdt hihi. Zo heeft iedereen zijn eigen smaak he. Maar ik had er ook bijgezet dat je dan maar niet moet luisteren......

bye bye

Unknown zei

Hai Hetty,

Bedankt voor je reactie op mijn weblog. Jouw weblog ziet er fantastich uit. Mooie verhalen en foto's filmpjes. Ik begin nu met ding 11.

Groetjes Ans

Snorrismom zei

Hahaha, geweldig!

Jacomien zei

@Hetty

hallo Hetty, via het linkje post bij het verhaal van Harry Mulisch terecht gekomen. Die links vind ik echt fantastisch.

Mooi filmpje, had ik nog niet gezien. Gemaakt met je fototoestel?
Er valt nog veel uit te proberen.
Succes verder, groet Jacomien