dinsdag 9 december 2008

Voorbereidingen tot "de bibliotheek als winkel", deel 4

Druk, druk en nog eens druk, zijn we momenteel in bibliotheek Enter.
Moe aan het einde van de dag, maar wel voldaan, na inmiddels alweer twee dagen keihard werken.

Kasten worden uit elkaar gehaald, weer op een andere manier in elkaar gezet, boeken liggen her en der verspreid en ja, een beetje rommelig is het wel....
Voorbereidingen Enter


We hebben ook tegenslagen, zo werden vandaag de Ikea tafels in de verkeerde kleur afgeleverd. Maar onze directeur bleef kalm en regelde alsnog dat we morgen de goede kunnen ophalen.
Af en toe hebben we dipjes, maar de humor haalt ons er weer uit. En we zijn flexibel, want het oorspronkelijke draaiboek klopt al niet meer.

Mooi wordt het, vandaag hebben we de hoek Spanning en Serieus bijna helemaal afgekregen. Dat ziet er al uit als een echte winkel.
Nog even geduld, en dan volgen de foto's van onze prachtige heringerichte bibliotheek in Enter!

1 opmerking:

koetje zei

hai Hetty,

Ik ben zeer benieuwd en heb eerlijk gezegd medelijden met jullie hoor. Voel mij ook wel rottig dat ik dinsdag niet kon helpen. Ik denk wel dat het allemaal harstikke mooi wordt en petje af voor jullie allemaal.

Groetjes Ria

ps. ik hou voor jullie al grieperig Wierden wel draaiende hihi