vrijdag 22 augustus 2008

Eerste Blog

Zo, binnenkort ga ik van start met 23 Dingen. Een leertraject, waarbij ik spelenderwijs Dingen van Web 2.0 ga ontdekken.
Dan wordt van mij verwacht dat ik een Blog, een soort dagboek dus?, ga bijhouden.
Een Blog is ook zo'n Ding.
Ik vrees dat ik verslaafd ga raken! Klik hier voor meer gratis plaatjes

Okay, om men een plezier te doen start ik met deze spinsels, maar mijn diepste geheimen houd ik natuurlijk voor mij, die schrijf ik nog steeds ouderwets in een dagboekje!
Klik hier voor meer gratis plaatjes

En daarnaast heb ik een lief vriendinnetje met wie ik vele geheimen deel.

We zien wel wat dit wordt, ik sta open voor nieuwe Dingen!

Theodora is mijn tweede naam. Ik heb het nooit een mooie naam gevonden, een beetje te deftig. Past niet helemaal bij me. En omdat ik nog niet weet of deze blog bij mij zal gaan passen, kies ik voor deze naam.
Klik hier voor meer gratis plaatjes

Geen opmerkingen: